Jedyna taka gwarancja w Polsce. Albo zarobisz, albo zwracamy pieniądze.
Aktywuj Gwarancję
Wypełnij dane do dokumentu gwarancyjnego
Rezerwacja miejsca wygasa za
10:00
Po tym czasie musisz wypełnić formularz ponownie
📋 Dokument wygenerowany - ważny przez 10:00
WYZWANIE Q4
TakeDrop Sp. z o.o.
Wrocław, 50-079, ul. Ruska 11-12/U1
GWARANCJA WYGENEROWANIA
100 000 ZŁ PRZYCHODU W 4 MIESIĄCE
I. Nazwa i adres Gwaranta
Gwarancji udziela spółka pod firmą: TAKEDROP SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001008913, posiadająca numer REGON 366095480, numer NIP 8943091658, zarządzająca platformą TakeDrop, dalej TakeDrop.
II. Czego dotyczy gwarancja?
TakeDrop w ramach Wyzwania Q4 udziela Beneficjentowi gwarancji na produkt pn. „Wyzwanie Q4" w ten sposób, że TakeDrop zapewnia Beneficjentowi wygenerowanie 100 000 zł brutto przychodu w sklepach opartych o TakeDrop w ciągu 4 miesięcy od dnia zakupu ww. produktu.
Program "Wyzwanie Q4" wspierany jest inwestycją w wysokości 5 000 000 zł
III. Podmiot, na rzecz którego może zostać udzielona gwarancja
Beneficjentem gwarancji mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, mające pełną zdolność do czynności prawnych.
Beneficjentem gwarancji może być wyłącznie osoba, która zapozna się i zaakceptuje warunki regulaminu i polityki prywatności TakeDrop.
Beneficjentami gwarancji mogą być zarówno obecni, jak i nowi użytkownicy TakeDrop.
IV. Warunki gwarancji
Aby skorzystać z gwarancji, należy spełnić poniższe warunki związane z realizacją programu:
Beneficjent zobowiązuje się zapoznać z materiałami szkoleniowymi zawartymi w module kursu "Wyzwanie Q4 2025" oraz wykonania zadań zawartych w module Strefa wiedzy -> Kursy -> Wyzwanie Q4 2025.
Beneficjent zobowiązuje się do prowadzenia notatnika sprzedawcy, dokonując systematycznych wpisów do każdego zadania, opisujących działania wykonane w ciągu przepracowanej godziny, zgodnie z ustalonym szablonem notatki, znajdującym się w lekcji pierwszej, w kursie "Wyzwanie Q4".
Beneficjent zobowiązuje się do kompletnego przygotowania sklepu, co obejmuje dodanie własnej domeny, logotypu, uzupełnienie wszystkich domyślnych dokumentów, dodanie opcji dostawy oraz podłączenie co najmniej jednej bramki płatności.
Beneficjent zobowiązuje się do przygotowania kampanii reklamowej na platformie Facebook dla co najmniej pięciu produktów. Dla każdej kampanii należy utworzyć minimum 2 zestawy reklamowe i wydać minimum 100 złotych na każdą kampanię. Działania reklamowe, o których mowa w niniejszym punkcie, muszą zostać zrealizowane w terminie 60 dni liczonych od daty rozpoczęcia biegu gwarancji tj. od dnia dokonania przez Beneficjenta zakupu produktu w TakeDrop.
Beneficjent zobowiązuje się także do obserwacji aktywnych kampanii reklamowych i dokonywania w nich zmian, celem optymalizacji, takich jak: modyfikacja grupy docelowej, budżetu, treści reklamy, czy materiałów reklamowych. Wymagane jest także przesłanie co najmniej trzech raportów z wyników i wprowadzonych zmian przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Kontakt" (Temat: Kampanie reklamowe Facebook Ads).
Beneficjent zobowiązuje się do udziału w co najmniej czterech warsztatach online z supportem TakeDrop i potwierdzenia obecności zrzutem ekranu z widoczną datą i nazwą warsztatu.
V. Procedura realizacji uprawnień gwarancyjnych
W przypadku nieosiągnięcia zakładanego przychodu, Beneficjent może skorzystać z gwarancji zwrotu zgodnie z poniższą procedurą:
Jeśli Beneficjent nie osiągnie przynajmniej 100 000 zł brutto przychodu w ciągu 4 miesięcy od zakupu Produktu i spełni wyżej opisane warunki gwarancji, zobowiązany jest do zgłoszenia chęci skorzystania z gwarancji i rezygnacji z dostępu do platformy TakeDrop. Zgłoszenie należy wysłać do TakeDrop za pośrednictwem korespondencji mailowej na adres pomoc@takedrop.pl w ciągu maksymalnie 14 dni od daty zakończenia czteromiesięcznego okresu projektu (czyli nie później, niż 134 dzień od rozpoczęcia udziału w Wyzwaniu Q4), ale nie wcześniej niż po upływie wspomnianych czterech miesięcy (120 dni).
Po wysłaniu zgłoszenia Beneficjent otrzyma wytyczne dot. przedstawienia realizacji zadań wymienionych w punkcie IV "Warunki gwarancji".
Beneficjent – celem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, zobligowany jest do zgłoszenia się w terminie maksymalnie 14 dni od daty zakończenia czteromiesięcznego okresu Projektu.
TakeDrop, w ciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia realizacji wszystkich zadań wymienionych w punkcie IV "Warunki gwarancji" zobowiązuje się rozpatrzyć gwarancję.
W przypadku, w którym spełnisz warunki określone w dokumencie gwarancyjnym, a mimo wszystko nie uzyskasz przychodu w wysokości 100 000 zł brutto według własnego uznania będziesz mógł rozwiązać zawartą z nami umowę w trybie natychmiastowym i otrzymasz zwrot uiszczonej na naszą rzecz opłaty tytułem licencji, lub będziesz mógł dalej kontynuować z nami współpracę, na określonych warunkach zaakceptowanych przez obydwie strony umowy.
VI. Zastrzeżenie
W przypadku braku zgodności produktu z umową, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a niniejsza gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.